maandag, oktober 21

I heart fall TAG





Vandaag heb ik voor jullie weer een TAG. De I love fall TAG. Ik hou enorm van de herfst, het is mijn favoriete seizoen. Dat is deels omdat ik dan ook jarig ben, maar ook deels omdat ik gewoon dol ben op het gezellige herfst gevoel. De mooie verkleurde vallende blaadjes, (geur) kaarsen, dekentjes en lekker binnen zitten op de bank met een warme kop chocomelk. Wat is er leuker dan dat? Daarom heb ik vandaag voor jullie deze tag. Ik heb de vragen van de blog van frmheadtotoe.com. De vragen zijn in het Engels dus ik heb ze voor jullie verteld. Als jullie benieuwd zijn naar deze tag,  lees dan snel verder!

the dauphine: Dior Addict Lipstick in Tokyo

Wat is je favoriete herfst lipproduct?
Mijn favoriete lip producten voor de herfst zijn over het algemeen lipbalsems. Min lippen worden redelijk snel droog en een goede lipbalsem is dan echt een must. Mijn favoriete lipbalsems op dit moment zijn eigenlijk alle versies van de Maybelline Baby Lips (zoals misschien al een beetje duidelijk was). Mijn favoriete van de Baby Lips zijn Cherry Me en Pink Punch aangezien deze een kleurtje hebben en dat maakt het wel extra leuk. Ook hou ik enorm van lipsticks. Mijn favoriete herfst lipstick is de Dior Addict lipstick in Beige Mondaine. Dit is een rood, bruin, paarsige kleur. I love it!

Wat is je favoriete herfst nagellak?
Mijn favoriete lakjes zijn die van Maybelline Super Stay. Voor de herfst hou ik wel van wat donkerdere kleuren. Mijn favoriete voor de herfst zijn Berry Stain, Surreal en Extreme Blackcurrent. Mijn andere favoriete is van OPI van de Skyfall colectie in de kleur Die Another Day. Dit is een donkerrode glanzende kleur. Het is een hele aparte kleur, maar super mooi zeker voor deze tijd van het jaar!

♡Wonderless

Wat is je favoriete Starbucks drankje voor de herfst?
Ik kom niet super vaak bij de Starbucks. Maar als ik er kom bestel ik het liefst een Signature Hot Chocolate met slagroom op de koudere dagen. Ik ben erg benieuwd naar de Pumkin' Spice latte, die heb ik nog nooit geproefd. Ik denk dat dit ook wel een favorietje kan worden. Dat word binnenkort een keertje Starbucks!

Wat is je favoriete kaars voor de herfst?
Mijn favoriet is denk ik toch de appel-kaneel geurkaars van de Ikea. Hij ruikt zó ontzettend lekker en hij geeft goed geur af. Ook als ie uit is ruik je hem nog. Heerlijk vind ik 'm. Hij is ook nog een goedkoop en hij is er in verschillende maten. Mijn andere favoriet is de Mulberry geur. Het merk weet ik niet precies, maar hij is te koop bij de Big Bazaar.

Untitled
Wat is je favoriete herfst sjaal of accessoire? 
Mijn favoriete sjaal is een fijne dikke infinity sjaal in het bordeaux rood. Ik heb deze op de markt gekocht. En een infinity sjaal in een blauw grijze kleur van de Pieces. Deze is iets minder dik maar nog steeds heerlijk warm. Mijn favo accessoire is een mooi kettinkje met een paars steentje en een armbandje met schelpjes en pareltjes die ik beide van mijn lieve vriendje gekregen heb.

Spookhuis, haunted hay ride of haunted corn maze?
Oké deze vraag kon ik niet helemaal goed vertalen omdat ik niet weet wat dit inhoud. In Nederland wordt Halloween sowieso niet zo uitbundig gevierd zoals in Amerika en ik vier het daarom ook nooit. Vandaar dat ik ook geen antwoord heb op deze vraag. Ik heb een hekel aan enge dingen zoals spookhuizen etc.

De volgende vragen gaan ook over Halloween dus ik heb deze een beetje aangepast zodat ik deze wel kan beantwoorden.

Perfect Day | via Tumblr

Favoriete herfst film?
Een film die ik speciaal leuk vind in de herfst heb ik niet eens. Maar ik heb natuurlijk wel favoriete films. Ik heb laatst de film We Are The Millers gezien. Deze film is zó ontzettend leuk en grappig. Dit is echt een aanrader en een van mijn favoriete films. De film gaat over een drugsdealer die voor zijn baan een grote lading drugs moet halen vanuit het buitenland. Om niet verdacht over te komen komt hij op het idee om in een camper te gaan en doen alsof hij op een familie vakantie gaat. Hij vraagt zijn buurjongetje, een vrouw uit de stripclub en een meisje van de straat om te doen alsof ze familie zijn. Dit zorgt voor hele grappige situaties.

Een andere leuke film is Hot Chick. Deze film gaat over een groepje meisjes (een soort van mean girls). Ze gaan samen shoppen. In een (ik denk Afrikaanse) winkel steelt een van de meisjes, genaamd Jessica een paar oorbellen. Wat ze niet weet is dat deze een spreuk bevatten. Bij de benzine pomp verliest ze een van de oorbellen. De ander heeft ze nog in. Een criminele man die daar was vond die oorbel en deed hem voor de grap in en viel in slaap. Toen Jessica wakker werd en in de spiegel keek schrok ze. Zij en de criminele man waren van lijf gewisseld!

Wat is je favoriete snoep voor de Herfst?
Ik eet op zich niet super vaak snoep. Ik hou meer van koekjes of chips. Maar als ik toch snoepjes eet dan neem ik het liefst gummy bears. Mijn favoriete herfst eten zijn de zakjes Danoontje aardbei.

De volgende vraag is "Wat ga je dragen voor Halloween". Aangezien ik geen Halloween vier heb ik hier geen antwoord op dus deze vraag sla ik over.

Daydreaming♥ | via Tumblr
Wat is je favoriete "ding" aan de herfst?
Mijn favoriete "ding" aan de herfst is toch wel de gezelligheid. Gezellig met z'n alle op de bank zitten met thee of warme chocomelk en kaarsen. Ook vind ik het stiekem best leuk als het regent (als ik binnen ben dan). Ik vind dat het wel wat heeft, iets rustgevends. Ook vind ik het zo heerlijk dat ik weer mijn sweaters uit de kast kan halen. Ik ben dol op sweaters.

Dit was de I heart fall TAG. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Als je deze TAG wilt overnemen is dat geen probleem. Ik heb hem ook overgenomen van een ander.

Plaatjes van Weheartit.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten