donderdag, december 5

New CID cosmetics Three in One lipwand


Een aantal dagen geleden schreef ik dat ik een pakketje had ontvangen met New CID cosmetics producten. Een van deze producten was de Three in One Lipwand. Deze kreeg ik gratis bij mijn bestelling. Het is een lipproduct dat bestaat uit een lippotlood, een lipstick en een lipgloss. Vandaag ga ik dit product voor jullie reviewen.



 Als aller eerste het lippotlood. Het lippotlood is een erg dun klein potloodje met een vrij scherp puntje. Het potloodje is erg zacht en geeft veel kleur af. Het is heel gemakkelijk om hiermee je lippen te omlijnen zodat de kleur beter blijft zitten.

Omdat het puntje heel scherp is gaat het lekker precies. Wat wel een nadeel is, is dat na een tijdje het puntje uiteraard niet meer zo scherp is.

 Dan de lipstick. Deze was een beetje beschadigd door het verzenden, maar dit valt niet zo op. De kleur is mooi fel roze. Een kleur die ik niet vaak draag, maar wel erg mooi is. De lipstick is niet heel groot, maar voor iemand die eigenlijk nooit felle lipkleuren draagd is dat helemaal niet erg.

De lipstick is erg zacht en creamy en geeft wederom heel erg veel kleur af. Hij gaat niet in de lijntjes van je lippen zitten en hij accentueert ook de velletjes niet.



























Het laatste deel van de 'lip wand' is de gloss. Het is een heel klein schattig mini glosje. Hij bevat zilve shimmer. Over de gloss is niet heel erg veel aan te merken. Hij werkt fijn en plakt niet.





















Als aller laatste heb ik nog swatches. Zoals je ziet op de bovenste foto bevatten de producten erg veel pigment. Vooral het potlood en de lipstick geven veel kleur af. De lipgloss geeft wat minder kleur af dan de andere twee producten maar werkt verder ook heel fijn.

Wat me wel opviel was dat de kleur van het potlood een klein beetje afwijkt van de andere producten. Het potlood is namelijk ietsjes donkerder. Als je het product opdoet, en de lipstick eroverheen valt dit nogsteeds een klein beetje op. Zodra de lipgloss eroverheen zit zie je er vrij weinig van. Op de onderste foto zie je de kleur op mijn lippen. Hij zit fijn en je voelt hem niet overdreven erg zitten.

Al met al vind ik de Three in One Lipwand van New CID cosmetics een geslaagd product. Het is een mooie kleur en alle drie de producten werken erg fijn. Ze zijn creamy en geven veel kleur af. Ondanks dat ik zulke kleuren vrijwel nooit draag ben ik er toch erg blij mee. De Three in One Lipwand is te koop op onder andere www.lookfantastic.com en kost €18,61.

2 opmerkingen: