donderdag, oktober 17

Common white girl TAG

Relax

De laatste tijd heb ik de Common white girl TAG veel voorbij zien komen en het leek me leuk deze TAG ook te doen. Als je TAGs leuk vindt om te lezen, lees dan snel verder!


Untitled Wat is je favo Starbucks drankje?
Opzich ga ik niet super vaak naar de Starbucks. Maar als ik er ben bestel ik het liefst een Strawberries & Crème frappuccino. Tenzij het erg koud is, dan neem ik meestal gewoon een warme chocolade melk (met slagroom natuurlijk!).


Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Het verschilt nogal per dag. Maar in het algemeen ben ik redelijk sloom in de ochtend. Op dagen dat ik vroeg naar school toe moet kost het me meestal een half uur tot 3 kwartier tot ik mijn makeup en haar heb gedaan. In het weekend of als ik pas laat naar school hoef duurt het meestal wel wat langer. Ik neem erg graag de tijd ervoor.


Hoeveel selfies maak je per dag?
Hmmm.. Soms te veel eigenlijk. Als ik bijvoorbeeld een nieuwe foto voor instagram wil neem ik er soms wel 30. Ik ben erg kieskeurig dus mijn foto's moeten (naar mijn mening) mooi genoeg zijn om het internet op te mogen.


Hoeveel instagram followers en foto's heb je?
Niet zo heel veel. Ik heb nu 324 followers en 85 foto's. Ik plaats graag foto's op instagram, maar ook weer niet té veel. Ik vind het wel leuk om veel foto's te bekijken en te liken. 

. | via Facebook
Zeg je wel eens LOL of OMG hard op?
Ja, ik zeg (soms onbewust) best vaak hard op LOL. OMG zeg ik niet echt vaak. Dan zou ik eerder zeggen: "Oh my god", dat vind ik iets mooier klinken.


Draag je kledingstukken wel eens vaker dan één keer?
Ja natuurlijk! Ik koop niet zo veel kleren dat ik voor iedere dag van m'n leven wat anders heb. Ik draag meestal gewoon een broek en een trui, niet heel erg spannend. Ik vind het dan ook niet erg om outfits 2 dagen achter elkaar aan te doen.


Ben je racistisch?
Nee.


Instagram, Twitter of Tumblr?
De laatste maanden doe ik helemaal niks meer met mijn Twitter, dus dat sowieso niet. Tumblr vind ik wel leuk. Ik hou ervan om mooie plaatjes te bekijken. Toch doe ik niet superveel met m'n Tumblr, dat gaat meestal met fase's. Mijn favoriet is Instagram. Ik kijk toch wel een paar keer per dag of er nog leuke nieuwe foto's zijn om te liken.


Wat doe je het grootste deel van je tijd?
Door de weeks zit ik heel de dag op school. Als ik niet op school ben dan moet ik werken of huiswerk maken. Veel vrije tijd heb ik dus niet. 


cute nailpolish | via Tumblr

Wie zijn je favo youtubers?
Mijn favorieten zijn Macbarbie07 en Missglamorazzi. Ze maken hele leuke videos die mooi in elkaar zijn gezet. Ze zijn ook nog eens heel enthousiast en ze zijn zóo goed met makeup en kleren. Loveit.


Hoevaak doe je je nagels?
Vroeger deed ik mijn nagels om de dag. Op mijn nagels blijft nagellak namelijk erg slecht zitten. Een hele tijd heb ik mijn nagels helemaal niet gelakt. Maar de laatste tijd lak ik mijn nagels 1 keer per week, als ik er tijd voor hebt.

Ben je een shopaholic?
De laatste tijd valt dat best mee. Zolang ik niet in hele leuke winkels kom kan ik me best inhouden. Als je me in mijn favo winkel zet, als ze goede acties hebben of te leuke items, ja dan wordt het moeilijk. Mijn online shop verslaving kan ik nu ook beter in de hand houden.

Hoevaak heb je meangirls gezien?
Één keer. Ik heb een stuk gezien van Meangirls 1 en ik heb heel Meangirls 2 gezien. Ik vind het hele leuke films, maar ik houd het nooit vol om een hele film af te kijken. Vandaar dat ik ook bijna nooit films kijk.

~

Heb je veel kleren?
Opzich heb ik redelijk wat, maar een groot gedeelte draag ik eigenlijk bijna nooit. 

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?
Eigenlijk nagenoeg nooit. Heel soms misschien als het er erg lekker uit ziet of gewoon om naar iemand toe te sturen op whatsapp. Maar voor instagram ofzo doe ik dat niet vaak.


Draag je elke dag makeup?
Meestal wel ja. Soms op zondagen als ik nergens heen ga niet, maar over het algemeen eigenlijk wel elke dag. Ik vind het vooral heel leuk om te doen, vandaar.


Hoe stijl je je haar meestal?
Ik borstel het door en ik doe mijn half aangegroeide lok met een speldje naar achter, that's it. Als ik een goede bui heb stijl ik soms mijn haar (of als het echt nodig is) en op speciale gelegenheden maak ik soms krullen. Ik vind het er wel mooi uit zien, maar het kost zó veel tijd!


lovely

Zie je er altijd presentable uit?
Nou nee, na mijn mening niet. Als ik thuis ben heb ik nagenoeg altijd een joggingsbroek of een pyjama broek aan met een vest of sweater, haar op een staart en sloffen. Als ik naar buiten ga zie ik er wel normaal uit hoor. Met een joggingsbroek de deur uit is echt niet mijn ding.

Dat was het dan. Ik hoop dat jullie het een leuke TAG vonden. Als je het leuk vindt om deze TAG over te nemen mag je dat gewoon doen, ik heb hem ook niet zelf bedacht!


Bron foto's: weheartit













Geen opmerkingen:

Een reactie posten