vrijdag, oktober 25

New in; Ikki Horloge

 Vandaag een artikeltje over mijn nieuwe horloge. Ik was al een enorm lange tijd op zoek naar een mooie rosé goude horloge. Ik hou niet zo van diamantjes/steentjes erop en hij mocht niet te smal zijn. Als ik er eindelijk een had gevonden, was ie veels te duur. Het leek een eindeloze zoektocht.. Totdat ik dit horloge tegen kwam!

Bij mijn favoriete webshops schreef ik al over de webshop Horloges.nl. Als aller eerst wil ik zeggen dat ik erg tevreden ben over deze webshop. Ik heb hem maandag avond laat besteld en woensdagmiddag was ie al in huis.


Zo ziet het horloge eruit. Hij heeft een best grote klok van 40 mm en een brede band van 20 mm. Dit is de medium variant. Voor de mensen die houden van een kleiner horloge is er ook een small variant. Het horloge is heel mooi rosé goud. Het randje om het klokje is mooi glanzend en heeft deukjes rondom. In het horloge staat met glanzende rosé goude letters Ikki. De klok is met Romeinse cijfers. Dat vind ik wel wat hebben, iets chiques!


























De band van het horloge is mat rosé goud. Op het slotje staat ook nog het merk. Het slotje is heel fijn. Je drukt de knopjes aan de zijkant in en hij is makkelijk te openen. Niet zo lastig dus dat je hem zelf niet om krijgt!

Het bandje was helaas ietsjes te groot voor mijn pols. Ik wou ermee naar een juwelier gaan om een schakeltje weg te laten halen totdat ik iets ontdekte. In het doosje waar de horloge inzit, zit ook een klein staafje. De ene kant van dit staafje is puntig. Ook zat er een beschrijving bij. Op deze manier kun je zelf het bandje verstellen, super handig dus! Zo kan je hem meteen om. Ook zitten er nog twee extra schakeltjes bij voor als het bandje wat groter moet.

Dit horloge kost €59,95 maar is momenteel in de sale voor maar €44,95. Als je een horloge van €49,95 besteld krijg je er gratis een ikki telefoon hoesje bij en gratis verzending.

5 opmerkingen: