zaterdag, oktober 26

Fave skincare products



Skincare is een heel belangrijk onderdeel van verzorgen. Het zorgt ervoor dat je huid schoon is, goed gereinigd en uiteindelijk ook mooier. Er zijn veel verschillende soorten skincare en het is moeilijk om het juiste te vinden. Het juiste precies voor jou huid. In dit artikel laat ik jullie mijn favoriete producten voor mijn huid zien. Ik heb zelf een gecombineerde tot vette huid, deze producten sluiten daar goed op aan. 


























Als aller eerst mijn favoriete dagcrèmes. Ik heb er verschillende zoals je op de foto kan zien. Het ligt een beetje aan mijn huid en aan waar ik zin in heb welke ik gebruik. De eerste is Vichy normaderm. Dit is een hele fijne crème. Hij is wel redelijk dik maar het maakt mijn huid niet extra vettig. Ook ruikt deze heel lekker. De crème daarnaast is de La Roche-Posay Effeclar Duo crème. Deze gebruik ik het meest, dit is dan inmiddels ook al mijn tweede tube. Het is een hele fijne dagcrème. Het is een dunne gelly substantie. Hij ruikt lekker maar niet geparfumeert. Deze crème houd mijn huid mooi gedurende dag. 

De volgende is de Olaz Beauty Fluid. Dit is een multi functioneel product. Ik gebruik hem meestal op mijn gezicht of als handcrème. Deze crème is niet persé geschikt voor mijn huidtype, maar toch vind ik hem erg fijn. Hij ruikt echt goddelijk en deze houd het glanzen van mijn huid goed in bedwang. De laatste crème is de biodermal crème voor de vette huid. Het is een dikke crème in een pompje. Het pompje vind ik heel handig en hygiënisch. De crème werkt redelijk, maar maakt mijn huid niet super mat. Ook stinkt deze best erg wat ervoor zorgt dat ik sneller voor een andere crème kies.


























Onder de douche gebruik ik altijd facewash om mijn makeup ervanaf te halen. Ik douche meestal 's avonds, dus daarom is een goede facewash wel belangrijk. Beide zijn de van nivea. De eerste is een foamy facewash. In de flacon is deze gewoon vloeibaar. Als je het product eruit pompt word het een foam. Dit vind ik wel fijn, het is een keer iets anders dan normaal. Ook vind ik de geur prettig, apart maar niet verkeerd. De andere gebruik ik al jaren. Het is de Pure Effect Clean Deaper. Deze heb ik gekocht door de Cosmo Girl jaren geleden en ik vind 'm nog steeds super fijn. Het fijne aan deze facewash vind ik dat er kleine scrubdeeltjes in zitten. Deze voel je niet maar ze werken wel. Deze verwijderd makeup ook heel goed!


























Het laatste zijn removers. Ik gebruik niet heel vaak makeup removers omdat ik mijn makeup er al onder de douche afhaal. Ik gebruik het meestal als mijn makeup er onder de douche niet goed af is gegaan of als ik mijn makeup overnieuw wil doen. Het eerste product is ook van nivea. Het is een oogmakeup remover met twee laagjes. Het is een olie, waar ik opzich niet zo'n fan van ben, maar toch is hij erg fijn. Deze makeup remover werkt echt geweldig. Mijn makeup gaat er heel gemakkelijk en snel vanaf. De tweede is de Dokter Van der Hoog purity reinigingslotion. Het is een vloeibaar goedje om je makeup ermee vanaf te halen. Ik vind het een fijn product, niet heel speciaal.

Het laatste is mijn geliefde bioderma. Deze gebruik ik wel dagelijks. Ik gebruik hem vooral 's ochtends om mijn gezicht extra schoon te maken en het vettige weg te halen. Ook haalt ie heel goed makeup eraf. Het is een geweldig product, ik ben er echt fan van!

Dit waren dan mijn favoriete skincare producten. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Volg me nu ook op bloglovin' !

2 opmerkingen: