woensdag, november 6

Why I Love This Blog


this blog makes me jeal0us

Vandaag heb ik een keer een iets ander artikel. In dit artikel ga ik namelijk praten over blogs die ik super leuk vind en waarom. Er zijn honderden beauty blogs op het internet, waaronder hele bekende en wat minder bekende. In dit artikel vertel ik jullie welke blogs ik super vind en waarom!




Een van mijn favoriete blogs, zeker van de laatste tijd is xwiesx.wordpress.com. Ik vind deze blog zo geweldig als eerste al om hoe mooi die achtergrond is. Maar nog belangrijker haar artikelen zijn geweldig. Ze is een erg mooi meisje en ze is super goed met makeup. Ze maakt hele mooie ooglooks en nog veel meer andere leuke posts. Het is zeker een kijkje waard!


Een andere hele leuke blog vind ik annesolveig.nl. Haar layout is erg mooi en clean. Ze heeft leuke artikelen (en winacties!) en ik vind haar schrijfstijl erg mooi. Ik bewonder haar blog echt. Ik vind het altijd zo leuk om haar artikelen te lezen, echt super!


















De volgende hele leuke blog is AOWOB.blogspot.com. Ik vind als aller eerst de titel van haar blog heel erg leuk. Haar blog ziet er heel mooi en professioneel uit. Ik vind haar zelf ook echt een mooi meisje, d'r haar is echt prachtig. Ik vind haar blog gewoon super om te lezen omdat ze zulke leuke en vernieuwende artikelen schrijft. Echt super!


















De laatste blog alweer is blossomedkissses.blogspot.nl. Als aller eerste vind ik de naam van haar blog echt super leuk. Heel origineel en girly. Wat ik ook leuk vind is dat ze bij haar header leuke plaatjes heeft met die kopjes erbij. Ik vind haar blog heel leuk omdat ze ook veel persoonlijke dingen schrijft. Echt heel leuk!

Deze vier blogs zijn natuurlijk niet mijn enige favorieten, maar wel een paar super favorieten. Deze blogs zijn zeker een kijkje waard. Het zijn een voor een, stuk voor stuk geweldige blogs. Ik hoop dat jullie het leuk vonden op te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten