donderdag, november 7

Sweater Weather TAG


heartsandmagic.tumblr.com

Een paar dagen geleden kwam ik deze TAG tegen op youtube. Ik vond het een hele leuke TAG dus ik besloot 'm ook te doen. Ik had de vragen in het Engels dus ik heb ze zelf vertaald. Sommige zijn daardoor een beetje raar vertaald, sorry daarvoor. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen!



Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül

Wat is je favoriete geurkaars geur?
Mijn favoriete geurkaars of all time is de bruine kaars van de Ikea. Hij heeft geen specifieke naam, maar op de afbeelding zie je kaneelstokjes. Het is een heerlijke geur, zeker voor in het najaar. Maar stiekem brandt ik hem het liefst heel het jaar lang. Deze kaars geeft veel geur af en is ook nog een heel goed koop en in allerlei vormen en maten verkrijgbaar! Echt super.


Koffie, thee of warme chocolademelk?
Hmm.. Dat is een moeilijke. Ik houd absoluut niet van koffie, maar ik ben dol op thee en warme chocolademelk. Het ligt meestal een beetje aan de dag. Soms heb ik absoluut geen zin in warme chocolade melk, maar soms verlang ik er enorm naar. Thee vind ik eigenlijk meestal wel lekker. Dus ik denk dat ik toch maar voor thee ga.


Lovisaa ~ | via Tumblr

Wat is je leukste 'herfst herinnering' ?
Alweer zo'n moeilijke vraag. Ik denk dat mijn favoriete herinnering van de herfst is van toen ik nog op de basisschool zat. Mijn opa kwam mij en mijn zus altijd ophalen na schooltijd. Als het regende en/of heel koud was liepen we samen naar huis en maakten we warme chocolade melk. Ik vond dat altijd zo gezellig! Een andere leuke herinnering was dat als ik tussen de middag naar het huis van mijn opa en oma ging (daar lunchte ik altijd) had mijn oma vaak knakworstjes gemaakt voor me. Heerlijk!


Welke makeup trend 'verkies' je: donkere lippen of winged eyeliner?
Eerlijk gezegd ben ik niet zo van beide. Ik vind winged eyeliner soms wel mooi bij andere, maar soms vind ik het veels te heftig. Ik houd er niet zo van als die wing mega lang is. Opzich vind ik donkere lippen wel leuk, en draag ik opzich best graag een donkere lipgloss, maar ik houd bij mezelf niet van te heftig. Als ik moest kiezen zou ik toch voor de donkere lippen gaan.


(21) cosmetics | Tumblr

Wat is volgens jou de beste parfum voor in de herfst?
Zelf pas ik mijn parfumkeuze niet bepaald aan op het seizoen. Oké, ik draag geen extreem zoete luchtjes in de winter, maar over het algemeen draag ik heel het jaar door dezelfde parfums. Mijn favoriete op dit moment zijn Tommy Girl, Chloé, Lady Gaga, Amore Amore en een luchtje dat ik heb gekregen in Parijs van mijn moeder, uit het Fragonard museum. Dat zijn toch wel de lekkerste luchtjes die ik ken, ik kan er geen genoeg van krijgen.


Wat is je favoriete eten voor Thanksgiving?
In Nederland vieren wij geen Thanksgiving. Dus eigenlijk kan ik hier geen antwoord op geven. Maar ik denk dat als wij het wel zouden vieren, dat ik het liefste zou gourmetten. Dat vind ik zo gezellig en feestelijk!


Hoe is het 'herfst weer' waar je woont?
Deze herfst is het erg wisselend. Een paar weken geleden was het nog redelijk warm, vorige week was er een enorme storm en het is vooral erg regenachtig. Ook vind ik het afgelopen tijd super koud en er is een erg sterke wind. Opzich vind ik regen best gezellig, maar niet als ik op de fiets onderweg naar school zit!


hair* | via Tumblr

Wat zijn je meest gedragen sweaters?
Dat is heel makkelijk, mijn mintgroene sweater met een groot gouden hart erop van de Forever21. Deze kocht ik nadat ik deze had gezien in een filmpje van Nikki Phillipi op youtube. Ik vond de sweater echt geweldig en ik bestelde hem meteen. Dit was overigens mijn aller eerste bestelling bij de Forever21. Sinds dien is het een van mijn favoriete winkels geworden!


Wat is je must-have nagellak deze herfst?
Ik ben dol op mijn OPI Die Another Day nagellakje van de Skyfall collectie. Dit is een hele mooie donkerrode kleur met een hele aparte mooie finish. Ook ben ik helemaal into mijn Essie nagellak combinatie. Een mooie berry rode kleur met een mooi donker rood glitterlakje eroverheen. Helemaal perfect als je het mij vraagt!


daisy perfume.

Voetbal wedstrijden of springen in een stapel bladeren?
Dit vind ik een beetje een aparte vraag. Als ik toch moet kiezen doe mij dan maar springen in een stapel bladeren. Ik hou totaal niet van voetbal kijken. Ik vind er niks aan en het duurt me te lang.


Skinny jeans of leggings?
Ik vind dat leggings geen broeken zijn, dan ten eerste. Dus ik zou altijd gaan voor skinny jeans. Wat ik overigens wel doe als het koud is, is een legging aandoen onder mijn broek. Dit houd mijn benen zoveel warmer, het scheelt echt een hoop en het zit ook nog eens fijn!


Combat boots of Uggs?
Uggs! Ik heb zelf nu 2 paar Uggs en ik vind ze echt super. Ik vind ze er mooi uitzien en ze lopen heerlijk. Ze zijn super zacht en warm. Ook vind ik het fijne aan Uggs dat ze heel simpel aan of uit te doen zijn. Geen veters strikken, geen rits, niks. Gewoon erin stappen en klaar. Het enige nadeel is dat ze niet geschikt zijn voor in de regen en in de sneeuw. Dit vind ik eigenlijk wel een beetje raar aangezien laarzen daar wel tegen zouden moeten kunnen, maar oké.


fb | via Facebook

Is pumpkin spice de hype waard?
Hier kan ik ook moeilijk op antwoorden omdat ik het nog nooit heb gehad. Het klinkt best spannend en lekker, maar ik zou niet weten of het dat ook is. Ik heb sowieso nog nooit pompoen gegeten. 


Wat is je favoriete TV programma in de herfst?
Ik kijk niet echt een TV programma alleen maar in de herfst. Ik kijk een serie die ik leuk vind gewoon wanneer ie op is. Mijn favoriete serie of all time is Divorce. Vorig jaar kwam dit op TV in het najaar, dus dat vind ik op zich wel een goed antwoord op deze vraag. Verder vind ik GTST ook leuk en Cat Fish en Awkward. 

Welk liedje brengt jou helemaal in de herfst-mood?
Alweer zo een moeilijke vraag. Ik vind liedjes van Ed Sheeran heel leuk in je het najaar. Over het algemeen vind ik ze altijd wel leuk, maar deze doen me om een of andere reden gewoon denken aan het najaar. Ik ben er dol op! Ook Let Her Go van Passenger brengt me wel in de herfst-mood.


Dit waren alweer de vragen van de Sweater Weather TAG. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Laat me weten als je 'm ook heb gedaan, dat lees ik die ook door!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten