dinsdag, oktober 29

10 Products I Would Repurchase TAG



Sommige producten zijn zo fijn dat je ze maar opnieuw wilt blijven kopen. In deze 'TAG' vertel ik jullie over 10 producten die ik opnieuw zou kopen als ze op waren! Als jullie benieuwd zijn welke producten dit zijn, lees dan snel verder!



Bourjois Healthy Mix foundation
Deze foundation gebruik ik al sinds ik begon met makeup. Ik heb inmiddels al 4 flesjes gehad. De orgininele versie, de Healthy Mix serum en de vernieuwde originele versie. De vernieuwde versie gebruik ik nu en vind ik het aller fijnste. Deze is er namelijk ook in een tint lichter dan normaal, deze kleur sluit zoveel beter aan op mijn huidskleur! De foundation maakt mijn huid mooi egaal, ziet er natuurlijk uit en laat me niet extreem glanzen. Echt perfect!



Maybelline Pure Cover Mineral concealer
Deze concealer kwam ik een keer tegen bij de Big Bazaar. Ik besloot 'm mee te nemen en uit te testen. Nu is het mijn favoriete concealer geworden! Ik gebruik 'm meestal voor mijn wallen en plekjes. Niet persé voor puistjes. Ik vind de concealer erg fijn. Je hebt niet veel nodig en hij blend goed met de huid. Ook blijft ie goed zitten.


Chloé parfum
Deze parfum heb ik nog niet heel lang, toch is het mijn favoriete parfum allertijden! Deze parfum ruikt zo heerlijk en luxe. Ook blijft ie erg lang hangen. Ik spuit parfum meestal op mijn kleren. De meeste parfums blijven maar een halve dag zitten, maar Chloé niet. De volgende dag ruik je 'm nogsteeds. Echt heerlijk deze lucht. Hij is niet goedkoop, maar hij is het dubbel en dwars waard!



La Rocher-Posay Effaclar Duo dagcrème
Deze crème gebruik ik inmiddels al een aantal jaartjes. Dit is mijn favoriete dagcrème. Soms probeer ik een andere, maar ik kom altijd weer terug bij deze. Deze zorgt ervoor dat mijn huid mooi blijft en dat m'n makeup er goed uitziet. Ook zorgt ie ervoor dat ik niet extreem glans en hij werkt redelijk goed tegen puistjes.


Bioderma
Zoals jullie denk ik al wel weten ben ik dol op Bioderma. Dit is dan ook zeker een product die ik overnieuw zou kopen. Het is multifuntioneel en werkt super. Hij werkt goed als oogmakeup remover, hij is mijn om je gezicht extra schoon mee te maken en om de laatste restjes makeup eraf te halen. Ook is ie mild voor de huid.



Maybelline The Rocket Waterproof mascara
Deze mascara is echt een holy grail. Ik heb deze een keer gekocht om hem te testten na er veel positiefs over gelezen te hebben, en het is de beste mascara die ik tot nu toe heb gebruikt. Hij maakt m'n wimpers gewoon precies zoals ik ze wil hebben. Maybelline mascara's zijn over het algemeen erg fijn, maar dit is toch, na mijn mening, de beste die er is!



TBS bodybutter in Shea
Dit is de eerste bodybutter die ik ooit heb geprobeert en ook de geweldigste. Hij ruikt echt heerlijk. Ook is ie erg rijk en voedt ie mijn huid heel goed. Ik ben dol op deze bodybutter. Ik heb er dan ook al 2 grote verpakkingen en 1 mini van gehad. Als hij op is ga ik zeker een nieuwe halen.



Rituals Magic Touch Whipped Body Cream
Toen ik voor het eerst in de Rituals kwam heb ik dit product gekocht. Het rook zo lekker dat ik het wel mee moest nemen. Het is een heerlijk product. Het is tussen een bodybutter en een bodylotion in. Het smeert heel fijn uit en het voedt mijn huid goed. Toch vind ik het geweldigste aan dit product de geur. Rituals geuren zijn over het algemeen erg apart en lekker. Ik ben er dol op. Mijn verpakking is nu bijna op en ik ga zeker binnenkort een nieuwe halen!



Mac eyeshadow in Gleam
Deze oogschaduwkleur is echt onbeschrijfbaar. Hij is een beetje roze champagne achtig. De perfecte kleur voor op je ooglid. Ik vind Mac oogschaduws heel fijn. Ze hebben een grote variatie aan kleuren en goede kwaliteit. Dit vind ik een van de mooiste kleurtjes van Mac en ik ben zó blij dat ik hem heb. Ookal zijn Mac oogschaduws redelijk overpriced, ik zou deze zeker opnieuw kopen!



Sleek Blush in Life's a Peach
Dit is mijn eerste en enige Sleek blush, maar wat is ie prachtig. Ik ben echt verliefd op deze blush. Het is een redelijk felle oranje kleur, wat ik niet had verwacht toen ik hem bestelde, maar hij is echt mooi. Dit is een van de enige matte blushes die ik heb en hij past gewoon overal bij. Hij is niet super opvallend maar hij geeft mijn gezicht wel een wat frissere look.

Dit waren alweer mijn 10 products I would repurchase. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Volg me nu ook via Bloglovin' !

6 opmerkingen:

  1. interessant om te lezen wat je allemaal gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk artikel! Vooral die bodybutter van TBS lijkt me erg fijn!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien! Volgens mij is die oogschaduw van Mac echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel erg benieuwd naar die foundation! En Rituals producten zijn zo fijn! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel! Ben zot van mijn blush van sleek dus ik snap dat je deze opnieuw zou willen kopen ! x Jana

    BeantwoordenVerwijderen