vrijdag, oktober 18

5 Faves


Vandaag laat ik mijn favoriete beauty spulletjes zien. Natuurlijk zijn de meeste producten fijn, maar die ik vandaag laat zien springen er echt boven uit. Het zijn echte holy grails! Wil je weten welke producten het zijn? Lees dan snel verder!




















Mijn eerste favoriet is de vernieuwde Healhty Mix foundation van Bourjois. Ik gebruik al jaren de Healthy Mix foundation en ik vind 'm super fijn! Ik heb alle varianten die er van bestaan tot nu toe getest, en dit is mijn favoriet. De foundation is lekker dun waardoor je 'm niet te erg voelt zitten op je huid. Ook dekt ie natuurlijk en heeft ie een mooie finish.

















Netjes gelakte nagels vind ik super mooi. Maar het nadeel was altijd dat nagellak zóó snel chipt op mijn slappe nagels. Ik was maar gestopt met nagels lakken omdat het er toch na een dag niet meer uitzag. Totdat ik deze ontdekte. De Maybelline Super Stay 7 Days nagellakjes.

Ik besloot een keer mijn nagels te lakken met een kleurtje van deze lijn. Toen ik de volgende dag moest werken verbaasde ik me dat hij bleef zitten. Geen enkele nagellak overleeft dat! Ik was zo onder de indruk dat ik nog 4 andere kleurtjes van de collectie kocht. Deze nagellak blijft écht een week zitten. Hij lakt fijn én hij droogt ook nog eens snel op. Geweldig!

















Mijn volgende favoriet zijn de bodybutters van de Bodyshop. Ik hou ontzettend veel van eigenlijk bijna alle producten van de Bodyshop, maar als ik moest kiezen zijn de bodybutters echt mijn favoriet.

Een lange tijd geleden kocht ik een setje met een mini bodybutter, douchegel en een showerpuff. Het was in de geur shea. Ik was gelijk om. Dit spul ruikt zo super lekker! Ik heb later een grote variant ervan gekocht (en alvast een back-up) en de Cranberry Joy bodybutter van de kerstcollectie. De Framboos variant hebt ik gekregen. Allemaal ruiken ze super lekker en ze maken je huid zó heerlijk zacht en glad. Ze zijn echt geweldig!

















Ik ontdekte bioderma door de filmpjes van Missglamorrazi. Ze was er enorm over te spreken. Ik was heel nieuwschierig en bestelde een middelmaat flesje te bestellen voor de vette huid. Dit spul is geweldig! Het maakt mijn huid heel erg zacht, het ruikt lekker en het verwijdert makeup gemakkelijk in één keer. Later heb ik in Parijs de originele variant gekocht, deze is ook erg fijn. Maar welke het fijnste is? Ik zou het niet weten.

















Alweer mijn laatste favoriet zijn geurkaarsen. Ik hou van geurkaarsen. Op deze foto zie je een giga kaars van de primark (voor maar 4 euro!) die heerlijk ruikt naar appels. De andere is de appel-kaneel variant van de Ikea, mijn all time favorite. Geurkaarsen geven zo een gezellige sfeer aan je kamer en ook nog eens een heerlijk geurtje, ik ben er fan van.

Dat waren dan mijn 5 meest favoriete dingen van dit moment. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben zo benieuwd naar Bioderma! Ik wil het ooit ook nog eens uitproberen :) Ik vind de body butters van TBS ook zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bioderma is echt een aanrader. Als je niet meteen een huge fles wilt kopen, kun je ook een mini flesje van 100 ml (ipv. 250 ml of 500) kopen om te proberen. Ze zijn makkelijk te bestellen op farmaline.nl x

      Verwijderen