zaterdag, oktober 19

Dagje Amsterdam haul


























Afgelopen vrijdag ben ik samen met mijn moeder, vriendin en vriendje een dagje met de trein naar Amsterdam geweest. We gingen er heen om Madame Tussauds te zien. Als er tijd over was konden we natuurlijk nog even shoppen in het centrum. Na ongeveer een uurtje waren we al uit Madame Tussauds, en we hadden nog twee uurtjes de tijd om te shoppen. Na 3 keer de weg gevraagd moeten hebben hadden we het gevonden, de Kalverstraat en later ook nog de Leidsestraat. Ik heb niet veel geshopt, maar het zijn toch leuke dingen die ik graag aan jullie wil laten zien. Wil je weten wat ik geshopt heb? Lees dan snel verder!














Als aller eerst gingen we naar de Ici Paris XL. Aangezien ik een lidmaatschap pasje heb en deze maand jarig ben had ik een cadeaubon van 5 euro gekregen. Die wou ik natuurlijk graag gebruiken. Eigenlijk toen ik de winkel binnenkwam zag ik al wat het ging worden. Op een tafeltje voor in de winkel lagen een aantal dingen in de korting. Ook zag ik de Clinique Bottom Lash mascara liggen in de kleur 02 black/brown. Nu in de sale voor nog maar 5 euro. Deze heb ik dan ook meteen meegenomen. Deze kostte origineel €14,95 (volgens de bon), afgeprijsd naar €5 euro en ik heb hem dus uiteindelijk gratis meegekregen. Ik ben heel erg benieuwd naar deze mascara. Ik ga hem goed uittesten en misschien later een review.

Na de Ici Paris XL zijn we nog een aantal winkeltjes in geweest waar ik verder niks gekocht heb en hebben we nog wat gegeten in de HEMA. Daarna gingen we weer door met shoppen. Uiteindelijk toen we de Leidsestraat gevonden hadden spotte ik de DA. Daar zijn we eventjes naar binnen gegaan.



























Dit is een van de mooiste maar ook duurste aankopen van die dag. De Chloé parfum. Wat wil ik deze al lang zeg. Ik vind 'm zo heerlijk ruiken. Zo luxe en de verpakking is ook nog eens prachtig. Deze parfum en de Marc Jacobs Honey parfum vielen mij gelijk op. Ze waren beide in de sale. Na een paar keer goed aan beide geroken te hebben ben ik toch voor Chloé gegaan. Deze was nu nog €39,95 in plaats van €48,50. Het is nog steeds niet goedkoop, maar het scheelt toch wel wat. 

By the way, deze DA is echt de moeite waard om te bezoeken. Ze hebben zoooo veel parfums met korting, OPI nagellakjes voor de helft, ze verkopen Revlon en Sally Hanson, etc. 



























Toen ik richting kassa liep zag ik een hele grote bak vol met Maybelline Baby Lips. Ik ben dol op de baby lips dus ik was heel blij om ze te zien. Waar ik woon zijn ze niet in de winkel verkrijgbaar helaas. Ik nam zonder te twijfelen de 3 varianten die ik nog niet had mee.

In de review van de Baby Lips schreef ik dus dat ik deze varianten nog niet had. Nu inmiddels heb ik ze wel en ik heb ze ook al gebruikt. Ze zijn alle 3 even fijn als die ik al had alleen bevatten ze geen kleurtje. Wel ruiken ze lekker en zien ze er leuk uit. Deze kostten alle drie €3,49 per stuk (net iets goedkoper dan online).



























In het begin van de winkel zag ik in de schappen al de grote Organix verpakkingen staan. Ik stond enorm te twijfelen of ik er eentje mee zou nemen. Uiteindelijk heb ik er geen meegenomen. Totdat ik bij de kassa een grote bak vol mini's zag liggen van dit merk. Ik besloot twee varianten conditioner mee te nemen om te testen. Binnekort ga ik weer naar Amsterdam, dus als ze me heel goed bevallen neem ik dan wel een grote fles mee! 

De blauwe variant is de Moroccan Argan Oil. Ik was erg benieuwd naar deze aangezien Argan oil zo goed blijkt te zijn. Ik heb deze ook gelijk 's avonds uitgeprobeert en hij was inderdaad heel erg fijn. Mijn haar is enorm zacht nu en ruikt heerlijk. De andere is de Brazilian /keratin Therapy. Deze leek me ook interessant. Het enige nadeel vind ik dat ie naar cocosnoot ruikt, daar ben ik persoonlijk niet zo een fan van. Maar goed, als het werkt vind ik het geen probleem. Deze twee mini's kostten €1,99 per stuk en er zit 60 ml in.

Dit was alles wat ik geshopt heb ik Amsterdam. Het was niet superveel maar het zijn toch een aantal leuke dingen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

7 opmerkingen:

  1. Ik ben ook fan van de Chloé parfum, ruikt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amsterdam is zo leuk om te shoppen! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel, wat een lieve reactie!
    Die baby lips zijn fijn!
    xManon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankoopjes heb je gedaan. Ik vind Chloé ook zo'n heerlijk parfum. Misschien wel wat duur, maar wel het geld dubbel en dik waard. Leuke blog heb je trouwens x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt heerlijke producten gekocht. Amsterdam is echt top.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke aankopen! Ik heb al veel positieve reacties gehoord over het Chloé parfum, maar ik heb hem eigenlijk nog nooit getest bij een parfumerie. Moet ik toch dringend eens doen denk ik ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen