maandag, november 25

Haul Eindhoven (Primark, Etos, Flying Tiger, H&M)


Afgelopen weekend ben ik naar de stad geweest. Hier in Eindhoven (waar ik woon) is nu de Primark geopend, en omdat ik toch al een aantal dingetjes nodig had vond ik het wel een goed idee om te gaan shoppen!'



 Als aller eerst ben ik natuurlijk naar de Primark geweest. Ik ben erg vroeg gegaan zodat het nog rustig zou zijn, en dat was het ook. Ik ben meteen naar de home afdeling gegaan en ik rook wat lekkere geurkaarsjes. Ik rook aan een rode geurkaars met een geur Spiced Mulberry. Helaas was dit een grote stompkaars en wou ik er liever een in een glazen potje dus ik nam een niet mee. Gelukkig stond dezelfde geurkaars maar dan in een klein potje wel bij de kassa. Die heb ik natuurlijk snel nog erbij in mijn mandje gestopt. Hij was maar €1,- !



 Wat ik ook op de home afdeling kocht waren deze schattige mini kerstballetjes. Ik kocht deze ten eerste omdat ze leuk waren en ten tweede omdat ik ze nodig had voor een DIY. De DIY komt morgen online by the way! In het doosje zitten 27 kleine kerstballetjes voor maar €2,-





























Sorry voor de crappy foto! Dit leuke classy blousje heb ik ook gekocht bij de Primark. Ik was al lang opzoek naar een leuk en een wat chiquer blousje. Ik vond deze mooie donkerblauwe met gouden details. Het blousje kostte €11,-

 Een jaar geleden was ik met school in London. Helaas kon ik toen de Primark niet vinden (hoe slecht) en ben ik er dus niet binnen geweest. Bijna iedereen die er was geweest had een leuk paar van die schattige slipper slofjes met een hoofdje erop van een diertje. Ik vond ze zo leuk en ik baalde dat ik ze niet had. Totdat ik ze tegenkwam. Deze schattige varkentjes heb ik uiteindelijk gekocht voor €3,50



























Ten slotte heb ik bij de Primark nog 2 paar handschoenen gekocht. Op de foto staat er maar eentje, dit is omdat ik het andere paar beneden had liggen en dit even vergeten was. Het zijn echt hele dikke en warme handschoenen. Ik had voor het setje gekozen met een paar beige handschoenen en een paar bordeaux rode handschoenen. Ze zitten zo lekker en ze zijn zo warm! Ze kosten maar €2,-



























Vervolgens ging ik naar de Flying Tiger. Een van mijn favoriete winkeltjes. Het is echt een super gezellig winkeltje en ze hebben zoveel leuke hebben dingetjes. Bij de Flying Tiger kocht ik als eerste 2 verpakkingen schattige zakdoekjes met een leuk printje erop. De pakjes kostte €1,- voor 2 pakjes.

Ook heb ik alfabet foam stickers gekocht in het paars. Ook deze had ik nodig voor de DIY en ik kon ze nergens vinden. Gelukkig kwam ik ze nog tegen. De stickers kosten maar €1,-.

Al een tijd geleden zag ik op de site dat ze hoesjes voor over je zadel van je fiets hebben zodat je zadel droog is als het regent. Helaas kon ik toen niet de leukste vinden met de hartjes. Vandaag hadden ze 'm wel, in overvloed. Ik vind 'm zo schattig en handig. Deze zadelhoes kost €2,-.

Als laatste zag ik nog een aantal heerlijke chocolade repen staan en ik kon ze niet laten liggen. De verpakking was zo simpel maar toch leuk. Hij kostte ook maar €1,-. Of ie lekker is weet ik nog niet, ik heb er nog niet van gegeten!




























Bij de Kruidvat kwam ik een hele grote fles toner van Revlon tegen. Revlon vind ik een heel leuk merk en hun gezichtsproducten heb ik nog nooit uitgeprobeerd. Deze grote fles kostte maar €3,99 dus ik besloot 'm mee te nemen.

Bij de H&M zag ik deze super schattige en ook hele mooie body butter staan. Hij is licht roze en heeft een prachtige rosé gouden dekseltje. Ik vond 'm er zo mooi en chique uitzien. De geur is ook nog eens ontzettend lekker. Pink macaroon, hoe schattig. Deze kreeg ik van mijn vriendje en kostte €3,95 .

Ook kocht ik bij de H&M een gevlochten band voor om je oren als het koud is buiten. Deze ben ik helaas ook vergeten te fotograferen (hij lag bij de handschoenen). De band is wit en kost €5,95



























Ook ging ik nog even langs de Big Bazaar. Ik vind het altijd leuk om daar even rond te snuffelen. Al een lange tijd geleden kocht ik bij de Big Bazaar de Maybelline Mineral Power concealer. Deze is niet te koop bij bijvoorbeeld de Kruidvat dus ik besloot 'm toen mee te nemen. Ik vind de concealer heel erg fijn en hij begint ook op te raken, daarom besloot ik er vandaag een nieuwe verpakking van mee te nemen. Deze kostte €2,99.

Ook kocht ik nog een nieuwe rol deoderant van Dove. Ik vind de deo's van Dove altijd heel erg fijn en ik koos voor de original geur. Deze kostte €1,99.



























Als aller laatste ben ik nog snel langs de Etos gegaan om te kijken of ze nog wat producten hadden van Beauticology. En dat hadden ze zeker. Ik twijfelde tussen dit setje en een setje waarin een grote showergel in de Strawberry geur zat en de White Chocolate bodylotion maar uiteindelijk ben ik voor deze gegaan. In dit setje zit een mini showergel in de geur Cherry Candy Cane. Deze showergel ruikt echt precies naar gevulde koeken. Erg apart haha! De 'bodybutter' is in de geur Pink Peppermint. Dit setje was meer in de kerststijl en leek me wel leuk. Het setje kostte €3,99.

Dat was alweer wat ik allemaal heb geshopt. Ik hoop dat jullie dit soort artikelen leuk vinden om te lezen. Binnenkort komen er waarschijnlijk nog genoeg reviews en artikelen langs over de producten. Ook heb ik nog een aantal dingen besteld die komende week binnenkomen, er is dus nog een haul op aankomst!

4 opmerkingen: