woensdag, november 20

Kiko Eyeshadows


























Kiko is een erg mooi makeup merk dat helaas niet verkrijgbaar is in Nederland. Het is wel verkrijgbaar in bijvoorbeeld Duitsland en Frankrijk en het is een erg mooi merk. De prijzen van de producten zijn erg verschillend maar over het algemeen betaalbaar tot midklasse. In dit artikel laat ik jullie twee hele mooie kiko oogschaduws zien.





























In totaal heb ik nu twee kleurtjes van Kiko. Een mooie taupe kleur in de kleur 124 en een mooie paarse, cranberry, burgundy kleur in 136. Beide zijn het erg mooie oogschaduws. Ze zitten in een rond zwart doosje met een matplastic dekseltje waarop staat "KIKO MAKEUP MILANO". Het dekseltje is doorzichtig plastic maar toch kun je er niet goed doorheen zien.

In elk doosje zit 3 gram goed gepigmenteerde oogschaduw van een hoge kwaliteit. Het ziet erg niet al te goedkoop uit en er zijn heel erg veel kleuren verkrijgbaar.


























Als aller eerste ga ik het hebben over deze mooie taupe achtige kleur. De kleuren hebben helaas geen naam maar alleen een nummer. Deze kleur is erg mooi en neutraal voor een dagelijkse ooglook. Hij bevat redelijk veel shimmer. Ik vind deze kleur echt perfect voor in de crease en onder de wimperrand. De kleur brengt fijn aan en blend heel goed.


























De volgende kleur is een van mijn favoriete oogschaduw kleuren uit mijn collectie. Ik had ooit zo een kleurtje in mijn 88 warm palette, maar deze begon op te raken. Toen ik in een Kiko Store in Parijs kwam besloot ik dit prachtige kleurtje mee te nemen. Hij is heel erg mooi cranberry burgundy achtig. Ik vind dat deze kleur prachtig staat bij (donker) bruine ogen. Het laat mijn ogen echt mooi spreken.

Deze kleur combineer ik het liefste met een goude of champagne kleurtje op mijn ooglid, deze op het buitenste gedeelte van mijn ooglid en in de crease en nog een bruin/taupe kleurtje in de crease. Deze kleur kan je zo opvallend maken als je maar wilt. Hij kan ook heel mooi en neutraal staan. Dit is echt een prachtkleur!


























Op deze foto zie je een swatch van beide kleurtjes. Links zie je de taupe kleur 124, en rechts zie je de cranberry kleur nummer 136. Zoals je ziet zijn deze kleuren erg mooi gepigmenteerd. Onder de swatches zit geen oogschaduwbasis of iets dergelijks. Het is met een veeg aangebracht. Ik ben erg tevreden over deze oogschaduws.

Al met al ben ik echt gek op kiko oogschaduws. Ze zijn super goed gepigmenteerd en hebben een grote collectie aan kleuren. Ook zijn ze niet duur, het verschilt een beetje. Sommige kosten €2,90, andere €3,90 en je hebt ook een iets duurdere lijn. De oogschaduws zijn te koop in Kiko stores en op de website. Deze winter ga ik weer naar Duitsland, dan ga ik er zeker nog een paar inslaan. De zijn echt ge-wel-dig. Zeker een aanrader!

7 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes! Heb zelf ook twee kleurtjes van kiko waar ik zeer tevreden over ben x Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooie kleurtjes! Ze zien er wel goed uit, zeker voor die prijs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het beide erg mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het goud/bruin achtige kleurtje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die cranberry kleur is echt prachtig!! i want <3
    x robin (http://kissokill.net/)

    BeantwoordenVerwijderen