zaterdag, november 2

New in: TBS products

 Vorige week kreeg ik een mailtje binnen van The Body Shop. Als je voor middernacht een bestelling plaatste, kreeg je twee gratis producten. Deze actie stond me wel aan dus ik besloot iets te bestellen. Ook ben ik afgelopen maand jarig geweest, en heb ik nog een oude klantenkaart van TBS waarmee je een cadeau kan uitzoeken t.w.v. €10,- in de maand van je verjaardag. Dit heb ik ook gedaan. In dit artikel laat ik jullie mijn nieuwe TBS producten zien!




























Dit zijn de eerste drie producten. Helemaal links zie je een Shea Body Whip. Dit is het product dat ik heb uitgekozen voor het "verjaardagscadeau". Ik vond het heel moeilijk om iets uit te zoeken, omdat ik de producten die ik fijn vind van TBS al heb, en ik niet zo goed wist wat ik nou wilde. Na even rondgekeken te hebben besloot ik een bodylotion te kopen. Ik heb wel al bodybutters van TBS maar nog geen lotions. Het was niet zo heel moeilijk om de geur te kiezen. Shea is mijn favoriete geur van TBS dus ik nam deze mee. Hij kostte precies €10,- dus ik hoefde helemaal niks bij te betalen.

Het volgende product is de Beautifying Oil. Dit is een heel multifunctioneel product. Je kunt het voor je haar gebruiken, voor je gezicht en voor je lichaam. Ook deze heb ik gekocht in de Shea variant. Ik heb dit product gekocht omdat ik iets moest bestellen om de twee gratis producten te krijgen. Deze oil was in de aanbieding van €10,- voor maar €6,-. Dit vond ik wel een goede deal en ik wou het graag eens uittesten.

Het laatste product op de foto is de Deep Sleep Dreamy Pillow & Body Mist. Een tijdje geleden schreef ik al een artikel over de bed & body mist van Rituals. Dit is het zelfde idee. Dit is een van de gratis producten. Ik heb deze mist nu al een aantal keer gebruikt en ik ben super onder de indruk. Ik ben niet zo'n fan van de geur, maar hij werkt wel veel beter dan die van Rituals. Hij zorgt ervoor dat ik echt veel lekkerder slaap en ook een veel uitgeslapender (als dat een woord is) gevoel heb als ik 's ochtends wakker word. Deze spray kost normaal €16,- en was nu dus gratis. Dat kon ik niet laten liggen!


























Het volgende product is een Body Scrub wederom in de Shea geur. Ik ben echt dol op deze geur! Ik heb al ooit eerder een mini gehad van deze scrub. Hij is vele malen fijner dan de scrub die ik vaak gebruik van de H&M. Toen ik een product uitzocht om te bestellen twijfelde ik erg tussen deze en de Beautifying oil. Ik besloot ze gewoon beide te bestellen. Ik heb deze nog niet gebruikt, maar ik weet dat ie erg fijn is en goed werkt. Deze kost normaal €15,- en kostte nu in de sale nog maar €5,-. Dat is zeker een koopje!


























Dit is alweer het laatste product. Het was het andere product wat je gratis bij je bestelling kreeg. Ik had nog nooit deze geur geroken, dus ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten. Ik ben aangenaam verrast. De geur ruikt een beetje sinaasappel/mandarijn achtig. Het ruikt lekker fris. Het is een fullsize showergel die normaal €6,- of €7,- kost, dus het was mooi meegenomen. Ik heb 'm al gebruikt en hij is naast de geur ook erg fijn in gebruik.

Dit waren alweer mijn nieuwe TBS producten die ik heb besteld en gekregen. Ik raad alle producten enorm aan. Ik ben dol op TBS producten! Ook raad ik het aan om je aan te melden voor de nieuwsbrief, zo blijf je op de hoogte van acties zoals deze. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

1 opmerking:

  1. Ziet er leuk uit, volgens mij ruiken ze heerlijk hihi .
    ik volg je, volg je terug ? www.lifeofnessah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen