woensdag, november 27

Whats on my phone TAG

Live.Laugh.Love | via Tumblr
Het leek me leuk om weer eens een leuke tag te doen. De whats on my phone tag. Volgensmij is het whats on my iphone, maar aangezien ik geen Iphone heb laat ik dat even weg. Ik heb namelijk een Samsung Galaxy S3 mini. Een hele fijne telefoon met een perfect formaat. Helemaal niet te klein en eigenlijk ook wel heel mooi.































Als aller eerste heb ik op mijn voorpagina alle apps een leuker icoontje gegeven met de app CocoPPa. Een hele leuke app voor hele schattige achtergrondjes en icoontjes!

Voor de rest staan op mijn beginscherm mijn meest gebruikte en standaard apps. Zoals Whatsapp, Bloglovin', Weheartit, Twitter & Intagram. Voor de rest zijn het vrij standaard apps die ik toch best vaak gebruik.

 Op de laatste pagina van all m'n apps staan de gedownloade. Ik heb ze allemaal gesorteerd in mapjes aangezien ik dit wat handiger vond. Ik heb de mapjes gewoon een random naam gegeven, dus let daar niet op. In het eerste mapje zitten niet zo veel speciale apps. Gewoon standaard dingen die ik nodig heb of die gewoon handig zijn. Niet al te speciaal. De buienalarm app is eigenlijk de enige die wel leuk is en ook handig.

In het volgende mapje zitten vooral social media apps zoals snapchat, facebook, twitter en mijn favo facebook messenger. Ik vind dat echt een geweldige app, hij ziet er zo mooi uit, net als een Iphone met IOS7 !



In het volgende mapje zitten vooral apps om foto's mee te bewerken, ik doe dat niet zo heel vaak, maar toch wel handig. Piclab is mijn favoriete app om mijn insta foto's mee te bewerken. Bij HDWallpaper en Backgrounds hebben ze wel leuke achtergronden voor je telefoon. Altijd leuk. Ook staat hier een app in die er niet echt in thuis hoort, Candy Crush. Het is wederom het enige spelletje dat ik op m'n telefoon heb staan. Ik doe niet vaak spelletjes, maar Candy Crush is echt een uitzondering. Ik ben er zo verslaafd aan!

In het laatste mapje staan eigenlijk alleen maar apps die ik maar heel af en toe gebruik maar toch fijn vind om te hebben. Niet heel bijzonder dus!

Opzich heb ik dus niet heel erg veel apps op mijn telefoon. Dat komt vooral omdat ik het vreselijk irritant vind als ik er zoveel heb! Toch ben ik altijd opzoek naar leuke nieuwe apps, als je nog een leuke weet, laat dan zeker achter!

5 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien. Ik ben ook verslaafd aan CC. XO

    p.s. op mijn blog mag ik twee armbandjes weggeven! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen! En inderdaad een hele mooie layout voor op je telefoon. Heb je trouwens die eerste foto ook gemaakt? Ik ben erg benieuwd waar je die schoenen hebt gekocht namelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! En nee de foto is gewoon van Weheartit, Sorry!

      Verwijderen